Genesys arrangerer globalt webinar

Foto: mynewsdesk
Genesys arrangerer globalt webinar med Amazon Web Services om sju teknologier som endrer kundeengasjementet.
Ledende bransjeanalytiker Ian Jacobs deltar på webinaret den 15. juni, som handler om hvordan AI, IoT, VR/AR, kvantedata m.m. innvirker på kundeopplevelsen.
Genesys® (www.genesys.com), den globale lederen innen omnikanalbasert kundeopplevelse og kontaktsenterløsninger, arrangerer et 60-minutters gratis webinar den 15. juni sammen med Amazon Web Services (AWS). Webinaret gir nærmere innsikt i sju nye teknologier som endrer måten organisasjoner kommuniserer med kundene og oppdragsgiverne sine på. Den fremtredende analytikeren Ian Jacobs fra Forrester Research deltar i paneldiskusjonen.
Hva:
Finn ut mer om sju teknologier som endrer måten selskaper samhandler med kundene sine på
Dagens forbrukere forventer at selskaper holder seg oppdatert om teknologier som tegner et helt nytt bilde av den verden vi lever i – kunstig intelligens, kvantedata, virtuell og utvidet virkelighet, sentiment tracking, stemmegjenkjenning, tingenes internett og Cloud 2.0. Samtidig som chatbots og diverse innretninger kappes om å kommunisere autonomt på vegne av organisasjoner, arbeider lederne hardt for å finne ut hvordan de skal håndtere disse innovasjonene og innvirkningen de har på kundeengasjementet. I dette webinaret ser vi på hvilke fordeler for kundeopplevelsen som muliggjøres av de teknologiene som allerede er her, de som er på vei og de som har størst potensial.
Hvem:
Ian Jacobs, hovedanalytiker for applikasjonsutvikling og -leveranser ved Forrester Research
Mike Deck, arkitekt for partnerløsninger ved Amazon Web Services
Duke Snyder, viseadministrerende direktør for utvikling, PureCloud by Genesys™-plattformen, Genesys
Dan Rood, viseadministrerende direktør for produktmarkedsføring, Genesys
Hvorfor:
Delta på dette webinaret for å:
Få en konkurransefordel ved å forstå hvordan du håndterer nye teknologier innen kundeopplevelse.
Finne ut hvordan fremtidens teknologier allerede påvirker måten fremgangsrike selskaper samhandler med kundene sine på.
Forstå hvilke teknologitrender som bør implementeres for å få mest mulig igjen for investeringen.
Når:
Torsdag 15. juni — 60 minutter
Europa, Midtøsten og Afrika: 14.00 BST / 15.00 CEST
Stillehavsasia: 13.00 AEST / 11.00 SGT